ett år sedan!

Elvis vaknade för ett tag sedan bara grät. Så han fick följa med ned till vardagsrummet istället. Stackarn hostar och har fläskläpp. Jag klandrar då honom inte för att vara vaken!

Räkningarna är betalda och jag är riktigt less på ocr-nummer!

Just ja! Jag och David kom på att vi har varit förlovade i ett år nu. Den 17/12, på Davids födelsedag, firade vi ett år. Inget vi tänkte på eftersom David var i Malmö och jag tänkte bara på att han fyllde år, haha! Så det var ett år sedan detta --> 
http://kaisasturesson.blogg.se/2006/december/im-engaged.html <-- hände!

Elvis sitter invirad i ett täcke i Davids knä. Vi borde nog gå upp och lägga oss så han får någon sömn.

Godnatt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback