TP

Då var det fredag igen då. Och jag skulle kunna gå och lägga mig redan nu, typiskt! Antagligen för att jag blev väckt av en förskräcklig väckarklocka klockan fem imorse. Ni vet en sådandär gammaldags väckarklocka? Tänkt er en sådan i jättestort format! Den fick jag av mina vänner när jag gick på gymnasiet. Tror att det var en pik. Jag sov nämligen över väääääldigt ofta ;)

Anledningen till att jag kliver upp klockan fem på morgonen är för att jag började utbildningen, på Teleperformance i Söderhamn, i onsdags. Så nu är jag ledig i helgen efter tre utbildningsdagar och ser fram emot veckan med mer utbildning. Tre mycket spännande och intressanta dagar måste jag säga (läs skriva). Det är ju väldigt mycket att lära sig men jag räknar med att vara lika bra och snabb som de jag lyssnat på under medlyssningarna senare ;) Håll tummarna gott folk! Jag hade iallafall turen att få sitta och medlyssna med samma person som igår och det var kul för han var bra. Han har en sådandär bra telefonröst. Det vill jag ha med! Kan man köpa det, tro?

Under medlyssningen igår så förstod man typ ingenting av det de höll på med på datorerna men idag när vi hade gått igenom lite mer innan medlyssningen så kände man sig inte alls lika dum.



Trivs bra med de som jag går utbildning med och han som utbildar oss är en härlig kille som lär ut bra.


Ovant att kliva upp klockan fem på morgonen nu men än så länge är det ju något nytt och roligt så det gör inget alls. Skönt att göra någonting och dagarna går så himla fort. När klockan blir fem på eftermiddagen och det är dags att bege sig till bussen hem så brukar tankarna undra: - Redan ??



Nää.. undra om jag inte hör sängen ropa på mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback