Damm

En bild från dopet  vi var på häromhelgen!

 

Tjenamors!

Det är inte ofta alls jag sitter vid en dator längre. Jobbar mest och när man väl är hemma så umgås man bara med familjen. Orkar inte dra igång datorn så brukar kika fejjan och sådant i mobilen bara :)

Men fy vad jag saknar kameran. Jag som alltid har kameran i handen liksom. Nu känns det som att den bara ligger och dammar. Är ju ingen idé att släpa med den till jobbet varje dag liksom. Vill fotografera och sitta och gå igenom en massa bilder. baaaah! :)

Trivs bra på jobbet iallafall! Jätteskönt med jobb.

 

Nu ska jag bege mig till sängs tänkte jag. Ska upp halvfyra eftersom jag är dum som inte tagit körkort ännu, haha. Börjar halvåtta i söderhamn så måste åka tjugo över fem eller fem i sex. Får samåka från Hällbo kvart i fem så åker med tidiga bussen och kommer fram till jobbet en bra stund innan, skönt :)

 

Kanske dags att ta körkort? Får väl ägna den lilla semester man har i sommar åt det :(


Kommentarer
Postat av: Fröken Hurtig

Jag var precis in på din hemsida Kaisa! Shit vad fina och läckra bilder, jag blir helt salig! Fortsätt med det du gör! Och grattis till jobbet!



Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback