Vernissage

Vilket otroligt  härligt väder det är idag!
Utställningen i Sundsvall, med de andra i kursen, närmar sig. Ska bli himla roligt eftersom jag aldrig har har haft någon utställning förut.

Jag har bilderna printade här hemma och det blev 14 stycken som jag printade så vi får se om alla får plats. Det som ska göras nu är passepartouer som jag ska göra själv och ramarna ska köpas i veckan. Sedan gäller det att rama in också och det gruvar jag mig för. Inget damm alls ska få smyga sig in i ramen.

Det är iallafall vernissage på Fotomuséet i Sundsvall den 22a Maj och sedan hänger bilderna där tills den 4e Juni.


När det är bymella här i byn i sommar så ska jag ställa ut med två konstnärer också. Fast det blir nog bara några bilder från projektet då och lite andra bilder. För jag har tänkt att jag ska ha en egen utställning med projektet och då kunna ta med alla bilder.

Det finns ett ställe i Söderhamn som jag ska höra med om att ställa ut projektet och annars får jag leta reda på något bra ställe i Bollnäs :)


Nej nu måste jag låta duschen göra sitt jobb och sedan ska jag jobba lite genom att plocka och städa lite här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Va spännande!

Postat av: eva stureson

jag hoppas vi kommer att kunna åka kram

2010-05-20 @ 15:36:39
URL: http://evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback