Black knights

Davids föräldrars katt Nellie :)

 

Min kära mor och hennes lilla Zeke :)

 

Helgen har svischat förbi i sin vanliga fart och den har varit riktigt bra.

 

Drog iväg till Kungsgården för att se Black Knights i lördags, tillsammans med David, Jenny, Magga och Moa. Riktigt roligt var det och de spelade bra. Tokmycket folk :)

 

Hälsade på min mamma tidigare på dagen och fick några söta bilder på Zeke, vilket kanske syns :)

 

Och igår var vi till Davids föräldrar för att hämta barnen och träffa Davids bror, hans tjej och hennes familj från Frankrike.

 

Just nu sitter funderar jag på vart man skulle kunna dra iväg med barnen imorgon och hoppas på nyfikenhet. Förslag tages tacksamt emot! Vil gärna byta ut några mindre bra nyfikenhetsbilder i högen mot några klockrena :)


Ska fundera vidare samtidigt som jag plockar ihop lite i bombnedslaget här hemma.

Kommentarer
Postat av: Eva stureson

Du fick verkligen riktigt kanon bilder på Zeke kram

Postat av: Lotta

Fian bilder!!! Ja det känns bra ändå att fått svar! :)

2010-02-15 @ 16:21:44
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: M

Fan vilken bra bild du lyckades få på katten. Sånt lyckas jag aldrig med :P haha!

Och mysiga bilder på Zeke också =)

2010-02-16 @ 15:49:23
URL: http://ebajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback