Gott nytt år!


Lite blandade bilder bara från senaste veckorna!



Gott nytt år på er allihopa!
Det här året har varit riktigt bra tycker jag. Projektåret och allt som det förde med sig. Dvs att projektet blev av, alla härliga människor som man lärt känna, utställning tillsammans med andra och egen, publicerad i FOTO och alla föreläsningar. Är så himla nöjd!

Sedan att jag växt otroligt mycket som person det här året och året innan gjorde ju inte året sämre direkt! Jag har fortfarande en del kvar men att jag faktiskt kommit såhär "långt" trodde jag aldrig :) Bara att jobba vidare så kanske det blir människa av mig med, haha! Jag vågade knappt göra någonting själv förut och det gör jag faktiskt nu. Även om jag fortfarande är väldigt osäker på mig själv och står där med tunghäfta men det behöver vi ju inte ta upp ;)

Finns ju en massa mer saker som förgyllt året också!

Jag brukar inte ge något nyårslöfte och det är väl antagligen för att jag aldrig kommer att hålla det men ett vore väl att blogga lite mer. Förr uppdaterade jag ju bloggen minst en gång om dagen!


Gott nytt år!



Kommentarer
Postat av: barbro eriksson

GOTT NYTT ÅR!! från mej

2010-12-31 @ 16:06:48
Postat av: eva stureson

Ja du går med stormsteg fram nu mer. Så bra att se kram

Postat av: Sara Kesl

Åh vilka fina bilder!



Gott Nytt År i efterskott :)

2011-01-01 @ 10:03:41
URL: http://chrissangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback