Vanlig



Förra veckan var jag iväg till Forsa igen. Det var en intressant och bra träff!
På fredagen, sista dagen, så började jag frysa vid lunch och det blev bara värre och värre på vägen hem. Det visade sig att det inte var så konstigt för jag hade 40graders feber på kvällen sedan. Men på lördagen var det så gott som borta, snacka om snabbsjuka! Bara feber.. inget annat. Riktigt skönt! :)

Idag flyttade vi om lite i barnensrum och fixade så barnen sover i två likadana sängar. Alltså var det ikväll den första kvällen som Ella somnade i vanlig säng! Och det gick lika bra som vanligt! Trodde att hon skulle tycka att det var konstigt och komma springande, men icke. Hon drog in tummen i munnen direkt, som vanligt, och lade sig för att sova. Skönt! Hoppas att det fortsätter så.

Det går bra för Elvis att vara helt utan blöjor iallafall. Har nog hänt  3 olyckor på natten men det är ju knappt något alls om man tänker på hur många  nätter det är! :) Storkillen!!


Just nu sitter jag och funderar på om man ska göra något på halloween. Typ gå ut på krogen kanske? Eller om man borde hålla sig hemma för att det ändå är tokfullt med folk och är man kort får man armbågar i ansiktet ;) haha! Så illa är det inte men typ!

Nu blir det lite television innan det är dags att dreggla kudde!
Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Catta

Vad duktig han är elvis!!! Stora grabben juh!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback