Julklappar


Våra underbara gofisar!

Tjenamors!
Barnen sovet sött i sina sängar och göbben in är på väg hem från svetskursen. Jag har alltså haft lite egentid och den har jag tillbringat i soffan framför televisionen. Det var Desperate Housewifes och serienörd som jag är så kan jag såklart inte missa det! Jag har alltså enbart latat mig sedan barnen slocknade. Och det har jag planerat att fortsätta med enda tills sängdags och ännu mera latande ;)

Idag, på eftermiddagen,  var Sandra och hennes två söner Kevin och Noel hit! Jättetrevligt! Förutom att Elvis var trött och grinig och absolut inte ville låna ut ett av de tre tåg han hade när han och kevin lekte med tågbanan (eller vad kallas det?). Jätteroligt att vi börjat umgås oftare iallafall Sandra! :)

Ja just det ja.. måste ju säga att jag tokgillar webbutiker som har snabb leverans! Igår vid tvåtiden beställde jag julklappar till barnen och idag fick jag ett sms om att paketet finns att hämta.. Snacka om att de får kunderna att vilja beställa igen! Beställde från samma ställe förra året med och lika snabba var de då.

Oj, nu ringer telefonen..Får återkomma något tag :) Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Har du nått bra tips på nån sida som säljer leksaker?

Postat av: Catta

Vad var det för sida du beställde från?!

2009-11-04 @ 08:48:45
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: Eva Sturesson

De är ju för härliga de där två busfröna, ena stunden slåss dom och nästa så goa med varandra. Kram

2009-11-04 @ 21:13:57
URL: http://evasturesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback