Det spelar ingen roll




Godkväll gott folk!
Dagen har rusat förbi oss, vilket är rätt vanligt nu för tiden. Jag minns hur långsamma dagarna var då man fortfarande satt skoltrött framför datorn på medieprogrammet i gymnasiet, då var det rena rama snigelfartsnivå. Men jag föredrar nog isåfall att de går något fortare, som nu, fast en aning saktare..... Aldrig ska man vara nöjd!

Vet ni vad jag skulle vilja börja med nu? Utbyggnad av huset! Tänk var skönt det vore att ha det klart nu och kunna fixa en massa. Men det dröjer nog ett tag till, säkert något år.. och det är väl det som är så himla trist! Fast det är ju ingen brådska egentligen men det vore ju så himla mysigt att fixa en massa..

Jag har inte hört något om sommarjobb än heller? Himla konstigt eftersom jag vet att en vän till mig fick brev hem om att hon inte fått. Då borde ju jag få det med? Jag vill veta!! Anar ju att jag inte får något men vill ju veta säkert. David börjar iallafall på en svetskurs på måndag och kommer att åka till Söderhamn måndagar till torsdagar mellan halvfyra och halvtio.

Funderar nästan på att ge upp det här med bloggandet. Tycker ju att det är roligt att blogga men jag känner att jag har tappat det här med skrivandet. Så fort jag sätter mig för att låta fingrarna motionera lite på tangentbordet och knåpa ihop ett inlägg så försvinner allt som jag tänkt på och jag sitter här i timmar för att få med någonting alls... Vad gjorde jag egentligen förr, i början, då jag faktiskt var lite bättre på det här med bloggande....?

Och aldrig kommer jag med några åsikter osv om någonting heller. Och det är nog för att jag är en sådan person som är så himla rädd för att någon ska tycka att jag tycker fel. Eller ja, jag vill vara alla till lags på något vis och det är ju rätt omöjligt. Vissa åsikter har jag lätt för att berätta vad jag tycker om. Men de flesta har jag oftast ingen aning om vad jag tycker.. och jag kan bli förbannad irriterad på mig själv som inte vet vad jag tycker eller vill..

Och jag är ju en sådan här person som alltid säger "Det spelar ingen roll för mig" om någon frågar vad jag tycker... och det är ju såklart för att jag inte vill råka välja något som den andra inte vill och då får jag dåligt samvete. Eller så är det för att jag inte vet.. haha!

Oj oj.. Nu spårade det här ur en aning. Var inte alls meningen att jag skulle sitta och "babbla" på en massa om mig men jag låter det vara kvar ändå.

Nu ska jag lägga tyngd på min sida av sängen och drömma gött!
Natti



Kommentarer
Postat av: Frida

Men Kaisa, nu skrev du just ett sånt inlägg. Du skrev ju hur du var och hur du tyckte om en sak. De är ju precis så du sak göra:)

Kraaaam

Postat av: Helen

Håller med frida, fortsätt skriv, men du behöver ju inte känna sådan press att skriva ofta. Skriv när du känner för det och har den rätta skrivarglöden! kramis

2009-05-20 @ 15:29:05
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: kristin

så vackra bilder kaisa!!



jag vill inte att du slutar, jag älskar ju att kika in här, få läsa dina härliga inlägg och beundra dina underbara bilder! du har så mycket att ge, det ser ja ju, du måste bara tro mer på dig själv, för du KAN!! ;)



stor kram

2009-05-20 @ 19:38:57
URL: http://sunshinyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback