barnens rum

Morrn!
Just nu sitter jag på golvet i barnens rum. De springer runt och leker medan jag nördar mig lite här.
Elvis sa precis att han skulle gå till jobbet,haha! Och Ella står visst på huvudet och det verkar väldigt rogivande.

Vi har ju precis bytt rum med dem och just nu ser det ut såhär;










Jag vill dock fixa det riktigt snart. Och ska göra en myshörna också. Och köpa lite grejer att ha i fönstret. Har någon nå tips på hur man skulle kunna göra? Just nu passar ju tyvärr inget ihop men det får nog vara så ett tag. Det kostar ju lite om man ska köpa allt nytt för att det ska vara lika färger, tyvärr. Vi har inte möblerat klart riktigt heller för vi vet inte hur vi ska ha det än, flyttar om hela tiden. Vad tror ni? Hur skulle ni har gjort?


Tänkte att de ska få ha en varsin sida av rummet senare när det behövs :)



Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad mysigt och stort de får det! :)

Okej guud vad kallt att ha så inne BURRRR!!! :)

Kraam

Postat av: Lotta

Vad mysigt och stort de får det! :)

Okej guud vad kallt att ha så inne BURRRR!!! :)

Kraam

2009-03-25 @ 10:27:22
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Catta

Åhh va stort rum! Annar mot för minirummen Julia & Hugo har :-(

2009-03-25 @ 11:01:33
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: Carina

Jätte fint blev det:)

2009-03-28 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback