offer

Läs och häpna - Jag har haft håret uppsatt hela dagen! Jag brukar aldrig ha det så det kändes lite ovant faktiskt.


Imorgon är det bvc som gäller för Ella men Elvis får hänga på han också. Lika spännande som alltid att gå dit och se vad som händer med centimetrar och kilon.

Nu blev det så himla sent så det är bäst jag springer upp och gör som resten av familjen - sova! Jag slockar säkert på en gång för jag är så himla trött och min mun envisas med att gäspa varannan minut, typ.

Vet ni förresten vad Elvis gjorde häromkvällen? David skulle lägga honom :

Elvis:
-Sova nu pappa!
David:
- Ja nu ska vi sova. God natt Elvis.
Elvis:
- God natt pappa.

Sedan sjöng han en sång och strök davids hår, haha!


Och förresten, ni som hängt med i bloggen ett tag, ni vet alla "hyss" Elvis gjorde när han var mindre? Alltså slängde ner alla möjliga saker i toaletten? Det har minsann hans syster börjat med nu, haha! Häromdagen hade någon av oss glömt att stänga locket och poff så låg en toarulle där i, dyngsur. Jag misstänker starkt att det var Ella som gjorde det eftersom hon stod där bredvid toaletten och tittade ned på sitt offer, haha!

Nej, nu ska det bli en massa tyngd på min sida av sängen!

Kommentarer
Postat av: helen

haha jo jag minns att jag träffade dig men inte vad jag sa eller nå mer. Hoppas jag inte skämde ut mig som vanligt? :) Kraam

Postat av: Frida

Hej! Här kommer öppentiderna för öppna.



Mån 0-1 år, öppet 9-15

Tis o Ons 0-6 år, öppet 9-15

Tors 0-6 år, öppet 9-12

Fre 0-6 år, öppet 9-12





Det står faktiskt 9-13 på tors när jag kikar här http://www.lg.se/templates/Page.aspx?id=9888... Ja, det är förmiddan iaf :)

2009-03-02 @ 15:22:33
URL: http://fofroridoda.blogg.se/
Postat av: helen

aa men just ja, det har jag faktiskt tänkt på i nyktert tillstånd. Så nog har jag haft en och annan tanke på det :) Men det blir inte i år iallafall. En vår/försommar bröllop 2010 kanske :) Allt kan ske, fast vi har pratat om å gifta oss utomlands så då skulle det inte gå. Men vi får se :D Kraam

2009-03-02 @ 18:47:50
URL: http://helenm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback