Förra veckans toalettfynd



Godkväll!
Just nu sitter jag och försöker få in en "Under uppbyggnad"-sida på min hemsida. Det går dock inge vidare eftersom programmet jag använder mig av bara jäklas med mig, vilket program!

Det ska bli roligt senare när jag fixat iordning sidan riktigt och förhoppningsvis kommer den att vara gjord av mig, kul!

Jag har blivit lite sådär halvdålig på att blogga igen och det blir väl lite så i perioder. Jag får allt ta och försöka välja att uppdatera på dagarna istället. Nu blir det snabba ord och meningar innan det är dags för sängen, hur kul är det?

Undra om man kan beställa självdisciplin? Jag skulle allt behöva det till det mesta! Det vore väl en affärsidé, haha.

Eftersom Ella har tagit över Elvis dagliga bus, som han körde med när han var lite mindre, så tänkte jag berätta om förra veckans fynd i toaletten:
- En febertermometer, som smarta mamman lämnat framme.


Nu lovar jag att försöka uppdatera lite bättre imorgon om allt och ingenting, så då kanske jag känner att jag måste hålla det  och faktiskt gör det ;)


Nu ska sängen få känna på lite tyngd och få göra sitt jobb - söva mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback