Egen hemsida!

Nu har jag beställt webhotell och domännamn till både mig och David, woho! Så nu gäller det att knåpa ihop själva hemsidan också. Hittade en sida där man kunde beställa flera domännamn under samma webhotell, vilket blir billigare.

Min hemsida kommer att handla om mitt fotande och jag ska ha en portfolio där med bilder som jag är mest nöjd med. Har ni något tips på några bilder att ha med där?


Elvis är hos dagmamman och Ella sover middag. Vilket hon gjort sedan klockan halvelva. Så, vad han jag gjort för vettigt under den tiden hon sovit? Ingenting, absolut ingenting. Eller ja, beställt webhotell osv men annars jag jag bara legat vid datorn och slöat på min lilla egentid. Rätt skönt faktiskt men det sitter en liten filur uppe i skallen och påminner mig om att jag egentligen borde städa och fixa egentligen. Fast det får jag fixa lite snabbt nu innan jag hämtar Elvis istället!





Titta så kul Ella får ha det när storebror Elvis  leker med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback