UUUUUHHH!!

Jag förklarade för Elvis idag, när vi skulle gå till affären, att hans overall är ny och Ella använder hans gamla. Vet ni vad han sa då?
- GAMMAL!!!! Uuuuuuuuuhh!!
Alltså han tyckte att det var skitäckligt eftersom han bara hört ordet gammal när vi har sagt att något är gammalt och han inte får äta/dricka det. Så han förstod inte riktigt, haha.

Och hans nya hälsningsfras just nu är "Hej kompis!". Speciellt när han låtsaspratar i telefon då är det hela tiden "Hej kompis! Hejdå kompis! Godnatt kompis!". Sötnoseen!

Nu ska jag titta om jag har några bilder i kameran. Jag lägger ju inte ut nå mycket bilder alls nu om man jämför med i somras, då var det en hel drös varje dag. Men då är man ju ute mycket mer också.

Ja, vi får se om jag hittar någon bild att lägga ut!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej kompis, bra hälsningsfras :P Kevin säger Tjena! till alla barn i hans ålder/längd som han stöter på han... När han låtsas pratar i telefon så säger han "Hej, va gör du? Aha lägger du pussel, hejdå!" Dom är roliga dom små!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback