Pics













1. Med inbyggda blixten i kameran (fast ganska dåligt inställt kanske). 2. Studioblixtarna
Lite skillnad!





Bilderna är väl lite sådär kanske men jag lär mig mer och mer hela tiden!






Glömde såklart bort att fotografera blixtarna på dagen då det var ljust så det fick bli ikväll.
Ska ta bättre bilder en annan dag.


Godkväll.
Nattbloggning är nog min grej det. 90% (minst) av mina inlägg är nog skriva på natten och det lär ju inte ska ändras.

Imorgon ska vi nog ut på sjön med några grannar. Det är väl tänkt att vi ska grilla korv och pimpla litegranna. Jättemysigt men lusten finns inte riktigt där. Får hoppas på att jag lyckas leta reda på en lite gnutta lust imorgon iallafall så det blir en bra dag. Känns bara som att det är en massa annat som vi borde få gjort egentligen.

Jag måste försöka ta och motionera mig själv också. Låta valkarna få svettas lite och få ordning på denna jäkla kropp. Ska jag verkligen behöva plågas genom denna sommar också? Jag har nog i och för sig alltid plågats men ändå. Jag vägrar att behöva skämmas för att hela jag dallrar av fett. Hur svårt ska det behöva vara att få till lite självdiciplin och RÖRA på sig? Ge mig ett mirakel och jag vaknar normalviktig, imorgon? Tänk om det ändå vore så enkelt. Grejen med mig är nog att jag inte blir motiverad eftersom det dröjer ganska lång tid innan man märker någon skillnad, om man ens själv gör det. Ganska svårt att märka själv när man ser sig varje dag och då lär man  vara lika missnöjd med kroppen iallafall.

Ni har förresten ingen fotoutbildning på distans i bakfickan? Jag har hittat en men det är ingen riktig utbildning egentligen men vi får se om jag söker. Annars kan ni väl komma med lite tips om vad tusan jag ska jobba med/plugga till.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Spännande.. jag vill se mera ;) Du är duktig! Och som du säger, man måste ju öva och lära sig!

Postat av: Helen

vi får peppa varann att gå ned i vikt. jag försöker också! :) Kraam

2009-01-24 @ 12:45:32
URL: http://helenm.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej jag jobbar inom resursen och trivs bra där sm du kanske har läst på min blogg! Vet inte hur du tycker om äldrevården heller men det altenativet kan jag ge dej! Man kan bestämma själv hur man kan jobba tex dag, kväll och natt och det tycker jag är väldigt lämpligt!

2009-01-24 @ 17:01:24
URL: http://lindadahlberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilka underbara bilder!

Visst är det konstigt det där med att försöka motivera sej själv till att gå ner i vikt. Jag har oxå jätte problem med det där. Jag vet EXAKT hur man ska göra men väljer ständigt att inte göra nåt åt det. Vi får väl slå våra kloka huvuden ihop:)

Kraaam

2009-01-24 @ 17:37:29
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Milla

Vilken fin hatt David hade! Är den ny? Väldigt ovanlig. Jag har inte sett den modellen på hatt förut.

2009-01-24 @ 17:50:54
Postat av: Lotta

Å kanske man får komma med barnen någon gång så att man får ett fint foto på dem:-D Kramen

2009-01-24 @ 23:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback