Morrn!

God morgon gott folk!
Vi har varit vaken sedan kl 7 då David drog till jobbet. Jag låg och höll tummarna för att Elvis skulle sova vidare. Det gjorde han också, enda tills han hörde David gå ner i trappen. Rackarns!

Nu har Ella precis somnat och jag ska försöka få Elvis att somna nu också. Det skulle passa väldigt bra för då kan vi äta lunch när de bestämmer sig för att vakna och sedan blir det till att gå ut för att träffa Anna och Liam. Elvis och Liam är ungefär lika gamla, eller ja det skiljer 6 månader mellan dom. Men de har riktigt skoj ihop. Jag kan förresten duscha själv om han somnar nu också, lämpligt!

Nu ska jag testa att lägga Elvis, ha en bra dag!

Uppdaterat kl 11: Det gick inge vidare. Det är ju alldeles för tidigt för honom att sova middag kl 10. Går ju inge bra att lägga honom när Ella är vaken heller eftersom jag brukar lägga mig med honom tills han somnat.

Uppdaterat kl 12.15: Jag och Elvis fick duscha tillsammans medan stackars Ella fick sitta i matstolen och titta på, haha! Så nu slipper jag lukta illa idag. Hade verkligen ingen lust att låta båda barnen duscha med mig, de badade ju båda två igår också.


Kommentarer
Postat av: Lisa

åh, jag vill med ha! du får berätta när du fått de sen och om de funka bra! jag fattar typ noll av sånt där, tyvärr :( kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback