Nördig


Tog en bild på Ella igår med bara en blixt från sidan. Lite mysigt sådär!
Glömde att lägga in denna i inlägget igår.


Elvis är iväg hos dagmamman och Ella dregglar kudde. David sitter på övervåningen vid "sin" dator och jag sitter här i soffan i vardagsrummet. Tänkte att jag ska sitta här en stund innan jag börjar plocka lite och göra ett försök till städning.

Om jag känner mig själv rätt så lär jag nog städa i vardagsrummet först så att jag kan nörda mig framför våra bästa år också. För er som inte vet vad det är så kan jag berätta att det är världens sämsta såpa som är så dålig att man fastnar i den, haha! Och även om jag inte kollat på flera veckor så är det samma dag som sist jag tittade, haha! Är man föräldraledig så är man.........

Måste fundera ut lite hur jag ska fotografera min ena systers familj och gravidmagen också. Vill ju att det ska bli riktigt bra!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh vilken fin bild.. jaaa jag vill se massor och vill ha massor av tips! Jag ska ju köpa ett själv, så smånigom! :) Kram.

Postat av: Lisa

Åh vilken fin bild.. jaaa jag vill se massor och vill ha massor av tips! Jag ska ju köpa ett själv, så smånigom! :) Kram.

2009-01-22 @ 15:16:24
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback