beordra


Ella, gofisan. 8,5 månader.






Godmorgon gott folk!

Igår fick vi påhälsning av Sandra, Klas och Kevin. Det var väldigt längesedan vi träffades nu, igen. Vi som faktiskt skulle bättra oss och träffa varandra oftare, haha. Sandra fick låna två komvuxböcker av mig och Elvis fick träffa Kevin

Kevin drog fram Elvis och Ellas soffa så att den stod lagomt framför tvn. Elvis satte sig i den och beordrade Kevin att sätta sig bredvid, haha. Ser ni längdskillnaden? Kanske syns bättre när de står upp. Kevin är faktiskt bara någon vecka äldre men eftersom Elvis är lite kort så ser Kevin mycket äldre ut än honom, haha.

Imorse kissade Elvis på pottan igen. Vi sätter honom på den varje morgon nu och om han säger till att han vill bajsa på dagarna. Egentligen borde vi  ha honom utan blöja hela dagarna när vi är hemma och pott-träna riktigt. Vore ju bra om han blev torr på dagarna iallafall, skönare för honom och billigare för oss med blöjor!

Idag ska vi få påhälsning igen. Elin är nämligen i Hällbo hos sin mor och tänkte kika förbi här, skoj!

Alldeles nyss var jag på väg att springa in i köket för att börja laga lunch. Tji fick jag och klockan var inte alls kvart i elva som jag trodde. Så nu får jag vänta snällt på att klockan ska bli elva och sedan kan de sova en sväng innan de träffar Elin.


Kommentarer
Postat av: sandra

Va bra bilden blev!

Postat av: Frida

Tack tack:)

2009-01-16 @ 22:39:44
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback