Måttband

Hur kan ett måttband försvinna? Var ju igår som jag skulle mäta mig och jag har ingen aning om var det där jäkla bandet har gömt sig. Kan säkert ligga i någon av leklådorna, kanske bäst att titta där också? Fast isåfall måste jag nog ändå vänta tills imorgon innan jag låter sanningen säga sitt (mäta alltså) eftersom jag tänkt att göra det innan frukost, varje vecka. Under dagarna så varierar det ju så himla mycket så jag tänkte att det är bäst att göra det innan frukost (+ att man är liiiiiite mindre då kanske? haha)

Alldeles nyss släpade jag ned den tunga motionscykeln för trappan från övervåningen. Bara det gav ju lite extra motion, jisses. Tänkte att jag skulle cykla till våra bästa år senare, när barnen dregglar kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback