Isbana


Favoritbilden på Elvis och David.. trots att det är bakifrån!

Imorse slängde jag i Ella i bärselen och tog Elvis i handen. Vägen på vår gård hade förvandlats till en isbana så vi fick plumsa i snön, istället för att halka varannat steg. Sedan hoppade vi på bussen samtidigt som alla skolbarn och hoppade av vid västansjöskolan. Lämnade Elvis där och åkte med en granne på vägen hem istället för att ta nästa buss tillbaka.

Fy vad svettig man blev av att bära henne i bärselen på magen med vinterjacka, haha.

Just nu ligger lilltjejen och sover så jag tänkte försöka passa på att plocka ihop här nu så jag kan gosa lite med henne när hon vaknar, utan att behöva känna mig stressad över städning samtidigt.

Jag gissar förresten på att studiosetet inte kommer att komma idag. Butiken som jag beställde ifrån öppnade ju igen dagen efter min beställning så de har nog många ordrar att ta hand om just nu. Annars har jag hört att de brukar vara väldigt snabba och sist jag beställde julklappar så levererade det oväntat fort.  Så vi får allt se när jag får det.

Nu ska jag försöka få mig att göra någon nytta medan hon dregglar kudde!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag kommer ihåg när du la upp den bilden, då du hade fotat den. Jag tycker också att den är himla mysig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback