Fuska?

Jag svettades lite på motionscykeln i 30 minuter imorse, innan frukost! Jag får öka på allt eftersom och svettas ännu mer. Det är ju rätt bra att jag inte fuskar första dagen iallafall, eller hur?

Nu gäller det att fortsätta motionera varje dag. Och ta tillvara på varje stund som man kan röra på fläsket, skaka lite på valkarna! Jag lär ju rasa i vikt i början om jag faktiskt motionerar riktigt varje dag eftersom jag går från att inte röra mig alls, överhuvudtaget!

Just nu väntar jag på att Ella ska vakna. Hon har snarkat på sedan kl 11 då hon tvärslocknade, den rackaren. Jag hade ju tänkt att vi skulle gå och handla då men jag sitter här och väntar snällt på att hon ska vakna igen.

Undra om det var Ella jag hörde nu? Bäst att springa upp och se om hon vaknat..

Kommentarer
Postat av: Frida

Bra jobbat första dagen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback