En Elvis på axlarna

Godmorgon gott folk!

Hittils har vår morgon sett ut såhär idag;

Halvnio slog barnen upp sina små ögon och det var dags för en ny dag, riktigt skönt med sovmorgon eftersom jag la mig efter klockan ett inatt.
Då sprang vi ned och jag gjorde iordning frukost till barnen. Samtidigt som de smaskade i sig det så drog jag fram måttbandet och tog reda på mina mått så att jag varje vecka kan se om det händer något.

Sedan satte jag mig på motionscykeln och fick en liten Elvis på axlarna, de första 5 minutrarna. Därefter fick jag cyklaoch svettas i fred i ytterligare 25 minuter, medan de kikade lite på tv.

Och nu kokar jag ägg för att äta en sen frukost. Ägg och hårdmacka blir det idag och Igår blev det omelett med bacon, det var riktigt gött!

Nu är det dags att kolla äggen så jag får allt skriva något mer senare.



Mina gofisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback