brandbilar, ambulans och polis





Ella, snart nio månader!


Var tvungen att lägga in denna bild också eftersom hon är så galet söt på den!
 Synd att fotografen (alltså jag) tog bilden lite tokigt!


Det är, som tidigare skrivet, väldigt svårt att få barnen att vilja sitta kvar där jag har placerat dem. Alltså framför blixtarna och jag klandrar dem inte. Dessa på Ella lyckades jag iallafall ta, och en drös till som såg ungefär likadana ut. Jag lyckades få henne att stanna kvar genom att placera bobbycaren där och satte henne på den.

Ikväll har jag varit iväg på ljusparty, eller partylite heter det ju. Skönt att komma hemifrån en sväng, även fast jag egentligen hade velat ha med mig barnen, haha! Dumt att dra med dem när de kan vara hemma med pappa och lägga sig i rätt tid. Trevlig kväll iallafall!

Imorgon ska Elvis iväg till dagmamman. David blir hemma och ska försöka få kroppen att krya på sig och därför kan Ella stanna hemma medan jag springer iväg med storebror. Så det är väl det enda positiva med att han är sjuk, haha! Plus att jag får sällskap under dagen då, förstås!

Det är så himla roligt med studiosetet! Synd att jag inte har råd att köpa bakgrunder och ställning till det! Idag körde jag med ett svart lakan iallafall och det fungerade ju. Mycket bättre än våran vita vägg iallafall.  Det finns så mycket olika saker att testa och jag bara lär mig mer och mer hela tiden.

Jag fick höra en jäkligt dålig nyhet ikväll också. Jag skickade ett sms till en vän tidigare idag och nu ikväll fick jag svar där hon berättade att det stod tre brandbilar, ambulans och polis på deras gård. Deras garage hade brunnit ned och de visste inte om huset skulle klara sig. Usch, jag tänker på dig vännen och håller alla jäkla tummar jag har för att huset ska klara sig!! Jag har inte fått något mer svar så jag har ingen aning om hur det går.. Mina tankar finns iallafall hos er just nu!

Nu ska jag göra mig redo för att krama kudde!

Kommentarer
Postat av: Eva

Tack! Ja, dom sa att jag skulle ha det inställt på "slutare" och så skulle jag ha den kortaste slutartiden, sen skulle kameran sköta resten. Men det var ju då det blev vita bilder.

Ja, jag kanske skulle kolla på den sidan och lägga upp lite bilder då. ;) Hihi. Ja, jag vet inte vad jag ska fråga nu heller, för jag har ju inte fotat så mycket nu.. men jag hör väl av mig om jag kommer på nåt :) Tack för hjälpen hittills :) Kram

Postat av: Ronja

Fytusan vad elvis och ella är söta! Tycker mycket om bilden på elvis när han håller dockan. TUR att det inte var ella ;P

2009-01-23 @ 19:17:59
URL: http://roonjajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback