Sovit hela dagen



Fy, varken jag eller Elvis har någon gnutta trötthet i kroppen. Jag råkade nämligen slockna jag med och det resulterade i att både jag, Elvis och Ella dregglade kudde mellan klockan ett och fyra. Så jag har inte ens försökt få Elvis att somna än eftersom han nog ändå inte lär kunna somna. Ella slocknade dock vanlig tid eftersom det inte är någon fara för henne att sova så sen middag. Elvis får istället lägga sig samtidigt som oss.


Så hela dagen försvann idag och jag lär få ligga och stirra i taket några timmar innan John blund dyker upp.

Nu sprang David in hit, till vardagsrummet, och berättade att han minsann ska lägga sig. Så då är det bäst att jag och Elvis hänger på. Hoppas nu att han somnar så att han orkar upp till dagmamman imorgon. Han tycker att det är så himla roligt där och blir jätteledsen varje gång han ska hem. Ibland har han gråtit hela vägen hem, fast det är nog mest att han är trött.


Sov gott hörrni!

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack!! han e så söt Elvis :O)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback