Grattis Julia!


Grattis på 7-årsdagen Julia!!



Godkväll gott folk!
Gårdagskvällen var helt okej och vi hade det trevligt. Imorse var det det däremot inte lika roligt för David som vaknade med både bakfylla och nästan 40 graders feber, stackarn. Så det blev inget kalas för oss och Elvis kusin Julia får sin present en annan dag istället.

Nu ikväll upptäckte jag att även Elvis har feber så just nu hoppas jag att åtminstone Ella och jag kan klara oss.

Imorgon får minsann jag och Ella ta hand herrarna i huset. David kollade vad han hade i feber utan Alvedon nu och den ligger på 39,8 och Elvis hade 38,7 tidigare och den stiger nog nu under natten. För visst brukar man väl frysa när febern stiger? Elvis såg ut att frysa rejält mycket iallafall så den blir nog högre på honom med.

Håll tummarna för att vi inte blir sängliggandes allihopa. Vore ju lite trist om både jag och David skulle ha 40graders feber och samtidigt ta ha hand om lika sjuka barn.

Nu blir det sängen nästa! Funderar starkt på att flytta över Elvis till oss också, vill helst ha honom hos oss nu när jag inte hann ge honom alvedon heller. Då märker jag ju om han vaknar och är klen.

God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback