7km



Tjenamors gott folk!
Jag tänkte att jag skulle fortsätta med att vara duktig på uppdateringsfronten så det är lika bra att jag skriver en sväng ikväll med.

Dagen började med att vi blev väckta klockan tio av Davids föräldrar. Jisses, minns inte när vi sist sov så länge. Vi brukar ju alltid få kliva upp någon gång mellan klockan sex och åtta.

När vi sedan vaknat till lite och gäspat klart så fick vi besök av Sandra och hennes son Kevin. Riktigt roligt att ses vännen!
Och inte nog med det, vi fick ett till besök lite senare också! Då var det mina föräldrar som dök förbi en sväng och det var lika roligt det också.

David tyckte att vi skulle fara iväg till hans föräldrar som kom hem från Frankrike idag. Och när jag sedan kom på att jag faktiskt måste gå ut och gå en sväng också så kom han på att jag kunde ju minsann gå dit  medan han och barnen åkte bil. Så då gjorde jag det! Det blev en promenad på 7km så nu känner jag mig lite hurtig och duktig iallafall.


Jag tänkte att jag ska börja gå mer nu och försöka komma ut oftare på morgnarna. Jag blir på mycket bättre humör när jag har varit ut och rastat valkarna lite så det vore bra för både mig och min familj, haha. Och om jag är duktig så kanske jag slipper skriva "rasta valkarna" senare, då de förhoppningsvis försvinner på köpet!


Och nu tänkte jag springa upp och försöka få tag på John Blund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback