Inte godkänd!








på öppna förskolan igår (tisdag)



Foto: david malm



Elvis sprang ut med mössa, blöja och skor en kväll och på bilden så försöker David få tag på honom, haha!
 Elvis han skrattade och sprang..



Igår plingade det till i luren och det var blodcentralen som var i andra änden. Kvinnan som jag pratade med berättade att de inte kunde godkänna mig som blodgivare eftersom mitt blodvärde låg på 123 och de godkänner 125 som lägst. Och järnvärdet låg på gränsen det med. Men jag kunde testa igen om några år sa hon, och att det har ju bara gått ett år sedan jag födde barn också. Men det kan även vara så att jag ligger lågt i blodvärde vanligtsvis. Fast det sistnämnda stämmer nog inte eftersom jag blev godkänd sist och skulle just till att ge blod när jag upptäckte att jag var gravid med Ella (1 år efter Elvis föddes). Himla trist! Jag som vill ge blod..


Just nu pendlar ögonen mellan Grey's och detta inlägg men jag känner att jag vill hänga med riktigt nu på slutet så jag rundar av här.

Sov gott hörrni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback