Kissa som pappa!


Jag var bara tvungen att lägga in den här bilden.
Elvis står och kissar, lika som pappa brukar göra!

Det blev minsann ingen morgonpromenad idag. David sov ju dåligt inatt, som tidigare skrivet, och vaknade inte förrän klockan tolv. Så då blev det en kvällspromenad på 6 km (minst!) med Jenny istället! Så idag blev det inte lika många steg som igår, 10809 blev det. Satte fast stegräknaren runt 13 idag och tog av den vid halvåtta.

Fast jag måste försöka öka på lite så att Jenny slipper gå så himla sakta för att jag ska hinna med, haha! När man ser henne gå själv så går powerwalkar hon med en jäkla fart och min powerwalk är nog inte riktigt i närheten, haha!

Imorgon ska vi åka buss ned till Bollnäs på eftermiddagen för att besöka barnavårdscentralen. Det är Ella som har ettårskontroll (Redan ett år!!). Det är läkarkontroll och spruta också, måste komma ihåg att ge alvedon innan vi åker. Vi har ju ingen bil som är lagad och den "nya" bilen som vi ska köpa av en granne får vi inte förrän efter den sista april så det blir minsann en busstur!

Och i helgen så kommer Elin hem till Hällbo! Så då ska vi nog samla oss, vi tjejer som brukade umgås förr, och hitta på något på lördag och sedan utgång. Det ser jag verkligen fram emot!

Nu ska jag vänta på att tvättmaskinen ska tystna och vara färdig med tvättandet så vi kan hänga den innan vi dregglar kudde. Medan jag väntar ska jag nog beställa skor till barnen och kanske till mig och David. Vi får se om jag slutför beställningen ikväll har suttit med beslutsångest i två kvällar irad och inte lyckats beställa, haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback