Eldkorg






Idag brummade vi in till Bollnäs för att David skulle till arbetsförmedlingen. Efter det for vi hem och bestämde oss för att elda lite i eldkorgen och det ledde till att vi grillade korv till middag, gött!

Lite senare skulle vi, alla fyra, ta oss en promenad men vi hann inte längre än till grannens garage och där blev vi kvar. David hjälpte till när grabbarna mekade och jag pratade med grannen Anna medan barnen lekte med varandra.

Precis när vi skulle traska hemåt för att lägga Ella (och Elvis lite senare) så fick jag ett sms av Jenny som undrade om jag skulle hänga med på en promenad och det ville jag absolut. Så vi skyndade oss hemåt och 15 minuter senare var jag ute och väntade på Jenny. Riktigt skönt men väldigt ovant att gå utan vagn. Det känns så himla skumt att kunna röra på armarna, det känns nästan lite löjligt när jag gör det också haha. Jag är ju lite sådär så att jag tycker att det är en trygghet att gå bakom vagnen och kunna gömma mig lite.

Nej, nu hör jag tvättmaskinen ropa "fääääääääääärdig!!" så det är nog dags att skicka ned David så han får hämta den. Tänkte hänga den här uppe i vardagsrummet på torkställningen, det torkar bra mycket fortare då.

Och sen blir det äntligen sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback