Klippa hår?

Godkväll!

Idag lyckades jag, med hjälp av David, att fixa in "under uppbyggnad-sidan" på hemsidan. Det har ju krånglat tidigare så vi fixade ett annat program att göra själva uppladningen med. Så nu kan ni kika på min hemsida -
fotografkaisa.se
Så nu gäller det att fixa iordning den riktiga sidan och lägga upp bilder i portfolion som jag kommer att ha där.

Idag hängde jag på Jenny igen för att rasta valkarna. Det som är lite halvtrökigt är väl att jag får så himla ont i benen när jag tar i och försöker gå fort, jäkligt otränad med andra ord. Måste jobba lite på det så Jenny slipper sakta ned bara för att jag ska hinna med, haha! Och det tar ju mycket mer om man kör lite powerwalk!

Imorgon tror jag minsann att vi ska klippa Elvis. Vi gjorde ju det i juni sist och då hade han också jättelångt fint hår och sedan har det fått växa tills nu. Vi får se om min beslutsångest har lagt sig till imorgon, det är ju så himla svårt. Han är ju riktigt fin i långt hår, tycker jag iallafall. Men idag såg jag kort från i somras då det var kort och det var ju också jättefint!

Nej, fy.. Nu ska jag gå och brottas lite med både beslutsångest och kudde.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback