kilometer

Det har börjat bra, det här med promenaderna, faktiskt! vi får se hur länge det  håller i sig! I torsdagskväll blev det en promenad på 7 km, igårmorse 4km, igårkväll 5km och nu på morgonen 4km(tror jag). Ska försöka att hålla detta och verkligen gå morgon och kväll!  Har ingen koll på hur tung jag är eftersom batteriet på vågen varit slut länge och vi aldrig köper nytt,haha! Fast det är nog bra så jag slipper blir deppad om inget händer.

Just nu är David och Elvis hos Davids föräldrar för att byta däck på Moas bil (hans systers alltså). Ella slocknade precis så jag ska plocka lite här hemma och låta duschen jobba litegranna också.

Kommentarer
Postat av: Catta

Strunta i vikten, mät med måttband runt magen osv i stället!!! Å gud vad duktig du är!!!!!!!!

Postat av: Egoinas mamma

Vågen spelar ingen roll! Gå på hur du känner dig. Känner du dig tung, så gör som du gör :). Promenera, men det mest effektiva (i kombination med det) är att dra ner på kalori-intaget. Du behöver inte svälta ändå. Lycka till!

2009-04-18 @ 22:12:39
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Missextra

Fin blogg, hoppas att du får en bra söndag:D

2009-04-19 @ 11:09:29
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: livet ur min synvinkel

hej tjejen!! varit fullt upp på sistone och jag har tyvärr inte hunnit kika in här, men ingen risk att man blir besvike när man återvänder. som alltid, så otroligt underbara bilder, din blogg är verkligen ett äkta glädjeämne :) o jösses vad du pinnar på, you go girl, ja hejjar på dig! hihi. stor kram kristin

2009-04-20 @ 21:16:35
URL: http://sunshinyday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback