Här har ni svaret!


Dessa två bilder är svaret på frågan i föregående inlägg!
Mina två snygga, nyklippta, grabbar


Det var alltså Elvis och Davids två hårhögar på bilderna i inlägget innan och båda hade ju rätt långt hår innan. Jättefin blev de båda två men jisses så ovant det är att se Elvis springa omkring korthårig här hemma. jag kopplar direkt till Ella när jag ser honom nu.

Egentligen hade jag tänkt att det skulle vara lite mer hår kvar på Elvis lilla skalle men nu blev det riktigt kort istället, haha! Det växer ju så himla fort så det gör inte så mycket och han blev så fin så. Jag saknar dock hans långa hår! Så himla fin med långt hår. Jag längtar tills han kommer och säger till själv hur han vill ha frippan.. Imorse stod han i och för sig och sa att jag skulle klippa men han tröttnade snabbt och grät när jag körde med trimmern. Svårt att bara strunta i det när man har börjat, haha!

Och nu när man ser Ella så känns hon så långhårig, helt plötsligt, eftersom hennes är längre än Elvis.. Det har ju inte direkt varit så tidigare....






Kommentarer
Postat av: Frida

Va fina dom blev:)

Kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback