Livia


En bild denna lilla sötnos kan ni iallafall få se redan nu!


Jag hade ju faktiskt tänkt dela med mig av både bilder och meningar ikväll men jag får faktiskt ta och skjuta upp det till imorgon förmiddag. Jag skyller allt på televisionen eftersom det var en film som snodde mina ögon ikväll och just nu tror jag faktiskt att de har fått besök av John Blund och han väntar nog bara på klartecken för att få söva mig!

Återkommer med uppdatering  om helgen och bilder på familjen Ström när jag har fått mig min skönhetssömn (som om det skulle hjälpa,haha).

Kommentarer
Postat av: Eva Sturesson

oh så gudomligt fin bild på henne jag har allt fina barnbarn

Postat av: Anonym

så himla fin bild, tack kaisa!

2009-04-13 @ 09:38:25
Postat av: Anki

Det va jag som skrev nyss :)

2009-04-13 @ 10:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback