Skrämmande

Det blev banne mig inget fotande idag heller. Det hanns inte riktigt med men det kommer fler dagar. Imorgon ska jag fotografera Amanda iallafall, hon ville ha lite bilder som hon kunde bifoga när hon söker jobb. Och så tänkte hon på mig, snällt! Jag tycker bara att det är roligt! Det är ju på det viset man utvecklas..

Idag fick vi besök av mina föräldrar strax efter lunch. Jag fick testa ett par jeans som hon hade beställt och inte ville ha, snällt! Jag trängde ned hängmagen så mycket som det gick och låtsades som att den inte fanns. Tack för byxorna!

När de brummat iväg till Bollnäs igen for vi iväg vi med. Fixade medicin till David på apoteket och sedan hemåt igen för att få besök. Denna gång var det två damer, vid namn Amanda och Elin, som hälsade på. Vi träffas så sällan och det var roligt att ses.


Fy vad Elvis och Ella växer fort.. det är nästan skrämmande att bara se på när de utvecklas i 200 km/h.


Här upptäckte Elvis att han hade mat i håret.
 Tänka sig, blir det så när man doppar huvudet i tallriken?



Och denna lilla jänta dregglar som få och biter i allt och alla. Stackarn får kindtänder först. Minst tre tänder är det som spruckit fram och det verkar vara fler på gång. Det är konstigt att hon är så glad som hon är, jag skulle absolut inte klandra henne om hon gråtit hela dagarna. Kindtänderna brukar väl göra ondast?

Sov gott hörrni!

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

Härliga bilder som vanligt kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback