Flytta in

Vet ni vad som känns naket? - Att gå utan barnvagn.
När man oftast har haft barnvagnen med sig när man gått någonstans (i två år) så känns det riktigt konstigt att gå utan och jag måste nog säga att jag nästan föredrar att ha den med mig, haha.Alltså menar då man för en gångs skull går utan vagn. Man blottar ju hela sig när man går alldeles själv. Lika när man är någonstans och någon annan håller i Ella... då står man där och vet inte alls var man ska göra av händerna. Skadad? Lite kanske! Men det känns liksom tryggt att gömma sig bakom barnen, haha..

Idag blev det en sväng ned till Bollnäs för att egentligen springa in på Beijer men när vi skulle gå in så möttes vi av en dörr som inte öppnades och när ögonen letade sig mot öppettiderna så fick vi veta att de stängde klockan ett, jisses. Så istället for vi till Dollar$tore och köpte två korgar att ha leksaker i och några ramar.

Vi har iallafall bestämt oss för att flytta in Ella till Elvis rum redan nu. Hon snarkar ju på hela nätterna iallafall och det är lika bra att de vänjer sig vid att sova i samma rum. Så vi ska försöka fixa iordning rummet lite bättre. Synd bara att Elvis har en normalstor säng. Vi skulle vilja köpa en barnsäng så att det blir bättre med plats. Vi har hittat en smidessäng på IKEA som jag skulle vilja att de hade en varsin av senare. Till att börja med blir det en till Elvis iallafall, när vi har råd!

Vi grillade korv
hos Davids föräldrar på eftermiddagen också. Mysigt!


Eftersom jag tydligen inte har så många fler ord att bjuda på så drar jag till med några bilder istället:






Kommentarer
Postat av: eva sturesson

mysiga bilder

Postat av: Lisa

Det där med att det känns konstigt kan jag verkligen hålla med om.. jag gick in på affären utan Oscar och visste knappt ens vart jag skulle titta.. Man tittar ju efter honom annars! Ha ha.. Du, kan du göra en hemsida? Kram.

2008-10-19 @ 08:53:12
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ja just ja :) men har inte det här men ska till borlänge nästa helg så då blir det nog att gå in där :)

2008-10-19 @ 21:35:01
URL: http://liz83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback