Helgen


Stej (mina föräldrars hund) var kissnödig och Elvis blev lika glad som vanligt eftersom han gärna sköter den uppgiften.


Elvis fick hjälpa faster Moa att göra drottningpaj.


Godkväller!
Helgen har rusat förbi oss, som vanligt, och om mindre än två timmar är det dags för en ny vecka att ta plats igen.

Igår blev det tre-årskalas hemma hos Nini eftersom hennes son Fredrik fyllde år. Det var så himla längesedan vi träffade dem så det var skoj. Efter det brummade vi hem till mina föräldrar en sväng för att hälsa på och där fick vi stanna på mat, snällt! Tack och bock för det, jättegott!

Idag blev det lunch hos Davids föräldrar i Flugbo. Det var också jättegott, tackar! När vi var mätta och belåtna for vi iväg till Söderhamn eftersom David hade en svets att hämta där. Han har köpt den av en jobbarkompis och jag blev faktiskt förvånad när jag såg den. Inte visste jag att svetsar var sådär stora?? När vi ändå hade lånat hästtransporten av Davids föräldrar så passade vi på att hämta ett köksbord hos mina föräldrar också.

Nu ska jag nog lägga mig i sängen jag med och försöka göra som resten av familjen - sova! Det brukar dock alltid sluta med att jag ligger vaken i sängen och surfar en bra stund till, men ändå!

Sov gott hörrni!



Kommentarer
Postat av: Helen

bra det, var bara nyfiken :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback