Snorren



Ikväll bestämde jag mig för att det bannemig var dags för våra små lortiga barn att bada lite. Som väntat ville Elvis bada i Ellas balja och så fick det bli. Det var lite lättare den här gången eftersom Ella kan sitta där själv och då får ju storebror plats mycket bättre också. Fy vad de plaskade och stänkte ner mig, rackarungar!

Just nu motionerar jag mina fingrar genom att låta dem löpa fram och tillbaka på tangentbordet och trolla fram dessa ord i inlägget, samtidigt som ögonen också motioneras genom att hoppa fram och tillbaka mellan televisionen och datorn.

Tänk om jag var så duktig med att motionera annars? Rackarns vilken kropp jag skulle ha då.

Efter att småtrollen hade badat klart så satt Elvis nakenfis i soffan med en liten lampa som hör till en av hans bilar. Med den satt han och lyste på snorren (haha) sin och utforskade. När han såg att vi skrattade så tyckte han att det var riktigt roligt och skrattade han med och sa "Va kokit!" och då menar han "Vad Tokigt!".  Han brukar säga ordet Tokigt ganska mycket nu eftersom jag brukar säga det om Elvis (eller David) gör något tokigt, de snappar upp fort!

Och nu vet ni nog vad jag ska göra - försöka sova i tid, som vanligt. Jag misslyckas nog som vanligt också men försöka duger!

Natti

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

ja du är nattuggla som din mor kram

Postat av: Frida

Men vad söta de är tillsammans!!

2008-10-19 @ 10:27:34
URL: http://fofroridoda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback