Ge luren till Elvis?

Elvis feber måste ha lyckats stöta på ett bättre offer och därmed låtit Elvis vara frisk idag, skönt!

Ella har lärt sig att gå framåt i gåstolen också och nu roar hon sig med att bli förbannad när hon fastnar någonstans.  Fram tills nyss har hon bara kunnat backa lite. Hon sitter nog snart också. I ungefär 10 sekunder satt hon utan stöd idag och efter det brukar det gå rackarns snabbt. Jag minns när Elvis lärde sig att sitta. Ena sekunden kunde han inte alls och i nästa satt han helt och hållet själv.

Vi satt och kikade på Vakna med the Voice imorse på televisionen och då babblade Josefin om något och sa ordet string-trosa. Och vad gör Elvis då? Jo han börjar babbla helt oförståerligt samtidigt som han småskrattar lite då och då (som om han berättade något roligt) och sa sedan "Sting!", haha! Det lät bara så himla roligt..

Jag har förresten svårt för att säga nej till telefonförsäljare och har därför valt att inte svara när de ringer. David lär ju ha ihjäl mig om jag svarar varje gång och tar allt vad de har. Jag har själv jobbat som telefonförsäljare också och vet vilken press de har på sig och måste vara så plågsamma som de är. Men nu ringer de hela dagarna och jag funderar starkt på att svara och ge luren till Elvis så får han babbla med dem istället. Det låter väl som en bra idé? *evil* Då får de ju en gott skratt för dagen iallafall, han kan nog muntra upp dem lite efter alla utskällningar de lär ska ha fått under dagen!




Tummen är god!




Syns det att Elvis gillar motorcyklar? Eller ja "kyllen" som han säger. (080721)


Kommentarer
Postat av: Lina

Ring till Nix, de funka bra då är de bara folk som ringer om undersökningar sen så då blir de lite billigare för er :D

Postat av: Anonym

Just vad jag tänkte skriva, nix.nu, bäst.

2008-10-01 @ 22:33:17
Postat av: Milla

Instämmer. Det brukar inte ringa några telefonförsäljare alls till oss.

2008-10-01 @ 22:33:22
Postat av: eva sturesson

ge Elvis luren sen kan du ringa nix kram

2008-10-01 @ 22:47:52
URL: http://evasturesson.blogg.se/
Postat av: Catta

Håller med ovan!!! Ring NIX! E lika dålig på å säga i från till telefonförsäljare!!! Ha en bra dag!

2008-10-02 @ 07:22:50
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: M

Ja de vet jag väl :P Men jag orkade inte kika vem som tagit den :p Haha, bryter lite mot lagen, men hade inte bra bild på choklad :P

2008-10-02 @ 09:52:49
URL: http://ebajs.blogg.se/
Postat av: Mandarinen

Min pappa har minsann nix men dit ringer de hela dagarna ändå. ;(

2008-10-02 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback