Tjejfest


Det finns inget bättre än er!

Ovanligt att jag sitter och försöker få ihop ett inlägg vid denna tid på dygnet då? Jag har en riktig bloggtorka, eller vad man ska skriva, just nu. Det riktigt kliar i fingrarna och jag vill uppdatera hur ofta som helst men jag har ingen aning om vad jag ska skriva.

Ella sitter fullt ut nu iallafall och det är så mycket roligare. Hon är ju med på ett helt annat vis då och både hon och Elvis verkar tycka att det är roligare. De kan ju leka "tillsammans" på ett annat sätt.

På lördag blir det tjejfest och det ska bli riktigt roligt! David är hemma med barnen medan jag springer iväg till klubbstugan (eller vad det heter) här i byn och partar med lite tjejer. Skönt att komma iväg och göra någonting utan att behöva ha barnvakt också. Karaoke och grejer blir det också. Förhoppningsvis håller jag mig ifrån det hela kvällen, haha!

Imorgon ska Elvis iväg till dagmamman en sväng så då blir det lite egentid för mig och Ella. Fast Ella brukar bara sova då så det blir nog bara tid för mig själv. David slutar tidigt (tror jag?) och dyker nog upp vid tvåtiden, skönt!

Nu hör jag kudden ropa på mig så det är väl bäst att lyda kanske?

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

hon växer så fort Ella man hinner inte med. kram från mamma

Postat av: Lina

Skönt och få komma ut lite :) Min syster skulle dit hon med :P

2008-10-24 @ 08:45:36
URL: http://dahl0f.blogg.se/
Postat av: Lina

Hon heter Ulrika. Hon bor ju i de där huset som brann ner och byggdes om igen. Undra om inte de var Linda och Micke som bodde där innan?

2008-10-24 @ 11:32:29
URL: http://dahl0f.blogg.se/
Postat av: Frida

Klart de ska bli kareoki för dej!!:)

Kram kram

2008-10-24 @ 12:15:42
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Linda

Japp det gick bra hos henne och det lät bra det hon informerade oss om. Han var där med pappa sin idag när jag jobbade och han ska dit på månda och då ska vi lämna honom själv där ett tag. men det ska säkert gå bra. Det ända som blir lite svårt är när dom åker dit där alla dagmammor träffas på måndagar när det är jag som lämnar men jag hoppas att det ordnar sig på nått vis. Kanske är dags och sätta fart på körkortet kanske hehe. Vi träffade elvis i tisdags också super go pojke du har :)

2008-10-24 @ 19:31:36
URL: http://lindadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback