Vackra måne!


Den här bilden på månen tog jag alldeles nyss.
Visst är månen underbart vacker? Trist att man tar den för givet egentligen.. Den är ju helt fantastisk!
 Egentligen skulle jag nog beskurit bilden lite eller haft ett ännu bättre objektiv men bilden får duga nu. Vad tycks?




Dessa två bilder tog jag Tidigare idag, på eftermiddagen. Moa, Davids syster, kom förbi och gjorde oss sällskap när vi skulle ut och fota lite, barnen och jag. Vackra måne!





Och här är tre bilder på vår vackra dotter, varav två när hon står i krypställning. Det går förresten inte att titta bort alls nu för hon är då på ett helt annat ställe efter två sekunder, sweetie.




Måste ju lägga in en bild på vår vackra son också.
Annars får jag dåligt samvete, haha!
Han mumsar lite snö på bilden iallafall..


Fy vad härligt det är att få stilla fotobegäret ibland..
Nu blir det till att dejta John Blund och vakna när det är fredag.
Sov gott hörrni!

Kommentarer
Postat av: eva sturesson

oh så fina bilder

Postat av: Lotta

Gud vilken vacker bild på Månen..du är duktig du kaisa!! Och gullungarna är ju för goa de med! :) Kram

2008-11-14 @ 08:51:04
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Frida

Som vanligt så är dina bilder jättefina:)

Kraam

2008-11-14 @ 10:21:49
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/
Postat av: Anna

Snygga bilder på månen, söta bilder på barnen med..:)

2008-11-16 @ 19:55:34
URL: http://annajustmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback