1400 olästa mail


Vår kära granne

Tjenis!
Jag har just avslutat radera-1400-skitmail-operationen och är nu väldigt less på att radera så många mail, en och en. Jag har inte orkat radera alla nyhetsbrev och liknande på  ett år eller något och ja, då blir det stökigt i mailen. Det tråkiga är ju att jag har lika många olästa sådana på msnmailen, rackarns. Det får bli något att ta tag i imorgon!

Igår var det dags för ett besök på barnavårdscentralen med Ella igen. Elvis skulle få tillbringa eftermiddagen på lokalen i Västansjöskolan där alla tre dagmammor håller till på måndagar. Vi hoppade alltså på bussen som går mot kilafors för att kasta av (bokstavligt talat) Elvis vid skolan och sedan åka vidare runt kilafors till Bollnäs.

Ella hade både växt och gått upp som hon "ska" så det var bra.

Jag brukar förresten passa på att städa lite när Elvis är iväg hos dagmamman. Det är ju inte allt för lätt att torka golv när man har en tvååring som springer runt. Det roliga nu är väl att Ella har börjat följa efter mig vart jag än går om jag sopar eller något. Hon vill verkligen ha tag i den där jäkla sopen, haha! Och hon ser så rolig ut när hon snabbt tar sig framåt. Hon kör daggmaskstilen. Upp på alla fyra och drar fram knäna, ner på mage igen och upp för att köra om allt igen. Framåt går det iallafall!

Just nu sitter jag och kikar på en sida med en massa prylar till kameran. Fy, det finns så himla mycket som jag gärna skulle vilja ha i min ägo. GE MIG!!


Ja just det ja..  Jag blev ju utmanad av
Frida!


Regler:
Skriv ner 5 av dina favorit artister/grupper som du gillar lyssnar på eller som du känner att verkligen är "DU". Skriv gärna en kommentar till.


1. Creedence
2. Status Quo
3. The Refreshments
4. Johnny Cash
5. Elvis Presley

Ja, vad ska jag säga? HÄRLIG musik!

Nu ska du utmana några andra. Kanske någon som som du är nyfiken på?
Den som känner sig manad får anta utmaningen. Jag är nyfiken på de flesta jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback