Vinter


Elvis stod och kikade på några grannpojkar igår. Han stod och ropade Hallå och killar! också, haha!
















Fy, ruskigt kallt ute idag.
Igår fick Linda springa in här och fixa lite naglar som jag, klanten, haft av. Det är faktiskt mysigt med långa naglar trots att jag varit lite handikappad såhär i början men jag tror att jag börjar vänja mig nu faktiskt, håll tummarna! Nästa gång jag klantar mig vågar jag nog inte avslöja mig, haha!

Just ja. Jag skrev ju igår om att det är så roligt att Elvis pratar mer och mer nu. Han är ju inte jättetidig på att prata långa meningar som hans kusin Noah och kompis Kevin men det kommer nog. Han kan ju väldigt många ord och kan göra sig förstådd. Så om han vill någonting så förstår vi oftast eftersom han faktiskt kan orden iallafall. Några meningar kan dyka upp ibland men det är mycket svammel annars. Men jag längtar tills man förstår allt tok han berättar!

Inatt kom han in till oss och sa att han ville ha täcke på sig.
- är kallt ju! sa han när jag la på täcket, haha.
Och sedan beordrade han mig att hämta kudden:
- Kaisa! Kudde! gå!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag placerar rumpan i soffan igen för att nörda mig framför våra bästa år.

Ha en bra dag hörrni!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fina bilder och otroligt söta barn

2008-11-06 @ 13:55:32
Postat av: Angelica

Fina bilder! :) Men va mycket snö ni har kvar, här är nästan all snö borta!

Postat av: johan

fina bilder

2008-11-08 @ 19:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback