Promenix

Efter att ha varit inomhus konstant i två dygn så var det otroligt skönt med en promenad så här på morgonen. Anledningen till promenaden var att Elvis skulle till dagmamman. Ella sover fortfarande sedan promenaden så jag passar på att vara mitt rätta jag - En lat jäkel.

Elvis tokgillar Svampbob förresten. Han tjatar alltid om det men oftast råkar han säga "Svampbomb", haha.  Så just nu är det mest kanalen Nickelodeon som gäller då televisionen är igång. Svambob fyrkant, svampbob fyrkant....svaaampboooooob fyyyyyyyyyyrkaaant...*sjunger*



Mina charmtroll, Ellas första gång i pulkan.

Det är nog dags att börja handla julklappar också? Jag förstår inte hur det kan vara så himla svårt att börja med sådant i tid så det slipper bli så dyrt med alla julklappar sista månaden. Varje år så säger man exakt samma sak... "Nästa år ska jag börja köpa julklappar i juni...typ" och sedan sitter man här och kör samma race igen, rackarns.

Nu ska jag försöka komma på vad vi ska köpa till folk. Måste försöka grubbla på Davids present också, hans födelsedag infaller ju i december.



Kommentarer
Postat av: Frida

Äntligen lite uppdatering!! Som jag har längtat:)

Ha de bra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback