Morsning!

God morgon!
Vid sju-tiden bestämde sig barnen för att det var dags att kliva upp. Det är så himla mysigt på morgonen för Elvis är så himla go! Han är ju alltid go och charmig men på morgonen är det som om man beställt ett maxmål med PLUS-meny och han är EXTRA charmig och go, gofisen min! Vi har bara tagit det lugnt sedan dess och strax ska jag försöka ta tag i lite städning. Kanske Elvis hjälper mig? Ella den sömntutan verkar inte så sugen alls på att städa iallafall så jag hoppas att hon sover vidare medan vi försöker städa.

Usch, jag måste göra något åt mig snart. Jag ser så himla sliten och blek ut jämt. Hårfärgen gör det hela ännu värre och jag ser ut som något som borde hållas inlåst. Dags att rycka (piffa) upp sig! Jag ser mycket värre ut än jag mår, haha. Nej extreme makeover nästa! Någon frivillig som fixar detta?

Sotaren ska hit idag också så det blir ingen middagssovning med barnen för mig inte. Någongång mellan kl.11 och 13 dyker han (eller hon?) upp.

Ge mig bra väder! Jag vill gå ut och gå.. röra på fläsket och låta valkarna dallra bort! Dåligt väder får mig absolut inte på sådant humör..

Nu är det nog bäst att jag kör igång med städningen så att jag inte tappar bort den lilla städlust jag har - lika svår att hålla kvar som fisken i handen, haha!


Lukten jag känner just nu säger mig att jag nog får byta en bajsblöja innan jag börjar....



Mina godingar! Gillar denna bild som jag tog häromdagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback