Ensamma


Elvis dagmamma hämtade precis upp honom för att åka till lokalen i Västansjö (där de träffas alla dagmammor med barn på måndagar) och nu är jag alldeles ensam hemma med lilltrollet. Hon sussar sött och jag funderar på att krypa ned i sängen en sväng jag också.

Elvis har ju bara varit hos dagmamman en gång sedan Ella föddes och det kändes faktiskt riktigt trist när han åkte iväg. Nästan som om det vore första gången vi lämnade iväg honom, knasigt. Saknar grabben min redan. Men vad roligt han ska ha det med sina "kompisar" idag. Då får han leka av sig lite.

Nu ska jag ta med Ella upp till sovrummet istället så får hon (och jag) sova vidare där.

Uppdaterar lite mer när vi vaknat igen!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin bild!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback