BVC

Idag är det dags för första besöket på BVC med Ella. I och för sig var ju sköterskan hit på hembesök men det är första gången som vi är dit och vi har ju inte mätt Ella sedan hon föddes. Då visade måttbandet 49 cm och det ska bli spännande att se hur mycket hon har växt. Vad vågen visar ska också bli intressant att se.

Vi ska nog hälsa på mina föräldrar efter bvc också och åka med David hem när han slutat jobba.

Om en liten stund ska jag ta med mig Elvis till badrummet och låta honom sitta i matstolen medan jag tar mig en dusch. Ella får nog inta babysittern och så får jag duscha med öppen dörr så får hon ligga i den alldeles utanför. Om jag inte hämtar barnvakten istället då så slipper jag flytta på henne, hon verkar sussa så sött.

Duschen nästa!

stooorebror

Gofisen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback