Vi fick en pojk

Häromveckan drömde jag att vi fick en flicka och inatt fick vi en pojk. Det trista med inatt var att av någon anledning så överlevde inte pojken. Ett dygn var det bara som vi fick ha honom och han växte väldigt fort under det dygnet eftersom han såg ut som Elvis tillslut. Från början var han väldigt liten och rymdes i en hand. Snacka om konstiga drömmar!


Idag ska vi försöka städa och göra det fint här i huset. Det är leksaker överallt och jag ångrar att vi tog ned duplolådan från Elvis rum, haha! Hade det bara varit leksaker överallt så hade det inte gjort så mycket men det är stökigt på grund av oss också och det är dags att ta tag i detta.

Senare idag ska vi till Flugbo för att bli bjuden på mat av Davids syster Moa som är hus- och djurvakt medan deras föräldrar är i Madagaskar.

Fy vad jag längtar till sommaren. Vi har ju inte bott i huset på sommaren eftersom vi flyttade in i oktober och vi blev ju anfallna av snön nästan på en gång. Vi måste köpa gungställning till barnen också. Och en liten pool att ha här på gården till Elvis. Fast vi har ju badplats alldeles här i närheten också men kan ju vara mysigt med en sån där liten pool som han kan sitta och plaska i.

Snacka om skönt att kunna grilla när man vill! Slippa behöva vara bortbjuden för att få i sig grillat. Det blir mycket sådant i sommar ska ni veta! Iallafall om jag får som jag vill, haha! Vi får köra en premiärgrillning snart tycker jag, att det är snö ute gör ju ingenting om man äter inomhus.

Ha en bra dag hörrni!

Ängla och Elvis
95949-2786

Kommentarer
Postat av: Lina

Skumt de där med drömmar. Jag drömde flrea gånger att vi fick tvillingar men jag fick aldrig se könen :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback