Vårat lilla charmtroll!

Elvis somnade i min famn tjugo över sju. Han hade precis ätit välling och jag satte honom i min famn för att vänta i 15 minuter tills En värsting till syster 2 slutade på tv. Han tvärslocknade på en gång, trött liten rackare!

När jag gjorde iordning vällingen åt honom och räknade matskedarna så hörde jag honom säga efter mig "ett tå tjee" (ett två tre) två gånger, sötnos. Fast sedan vägrade han att säga det något mer. Klart man inte ska säga saker på "kommando", haha!

Tidigare under filmen en värsting till syster 2 så värmde de upp kören och sjöng "la la la la laaaa" och då började Elvis göra likadant. Jag och David fick oss ett varsit gott skratt!

Idag har vi haft besök här i huset. Davids systrar och den enes pojkvän var hit först och sedan blev det Monika och Zekes tur att hälsa på. Riktigt trevligt med besök. Vi hann med att städa på förmiddagen innan besökandet började också, skönt! En riktig hemmadag.

Ja just ja! När Elvis somnat i min famn så låg bäbisen i magen och sparkade på honom, synd att han inte var vaken. I och för sig kanske han inte förstår att någon sparkar där inne ändå men det hade ju varit roligt att se reaktionen!

Charmtrollet!

95949-2794

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback