Hallelujah!

Nu är designen ändrad igen så tryck på F5 om det inte skulle synas! Jag måste alltid trycka på den tangenten för att se den nya designen (Iallafall min egen eller om jag gör om någon annans), antar att det är mozilla firefox som spökar. Vad tycks?

Idag var det fullt hus här i Hällbo! Min syster och hennes barn tog med sig Nini och hennes son Fredrik för att hälsa på oss. Trevligt värre! Mina föräldrar kom också hit en stund efter och det var lika trevligt!

Elvis var dock lite trött eftersom han inte sovit någon middag och när alla lämnat oss gjorde vi middag och försökte hålla honom vaken till åtminstone kl 18. Tji fick vi och han somnade i matstolen tjugoöver fem, haha! Han har iallafall sovit sedan dess och vi hoppas innerligt på att han fortsätter att sova tills vi ska kliva upp imorgonbitti. Lite trist om han skulle få för sig att vakna vid tolv och leka sig genom hela natten. Han ropade dock "Hallå" för en stund sedan och jag trodde att han skulle vara helpigg när jag kom upp men han slocknade om på en gång.


Att Elvis härmar en massa nya ord är det ingen tvekan om! Idag när
mormor vinkade hejdå så skojade hon lite med Elvis och sa Hallelujah. Vad tror ni att Elvis säger då? Jominsann du tänker helt rätt! - Hallelujah! Sötnosen...


En massa bilder blev till men jag har inte haft någon ork att lägga in dem på datorn ännu och tror minsann att jag väntar tills imorgon.

**springer upp till Elvis***

Jahapp nu är Elvis vaken. Han bara grät och grät vad vi än gjorde. Välling eller vatten, det spelade ingen roll vad det var han skulle ändå inte ha något. Han slängde sig bara bakåt hela tiden. Nu leker David med honom i hans rum och jag ska bara stänga av datorn så får vi försöka lägga oss med honom. Verkade dock som om han hade ont någonstans först. Ville inte ens ha nappen först. Jag tänkte på halsont men nu verkar han vara glad så jag vet inte. Det återstår att se!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: eva sturesson

jättefint blev det ju du är duktig på det där jag är super nöjd med min jag

Postat av: Lotta

Vad duktig du är med bloggen! Jätte fint blev det! Kan du fixa min? :) Kram

2008-03-09 @ 23:29:07
URL: http://Liz83.blogg.se
Postat av: Lina

Snyggt Kaisa :D

2008-03-10 @ 09:26:59
URL: http://linadahl0f.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Snyggaste jag sett på länge! Och Elvis, vilken gofis!

2008-03-10 @ 10:29:17
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback