Godmorgon!

Läs och häpna, jag skriver ett inlägg på morgonen! Det händer inte allt för ofta. Mina inlägg brukar ju vanligtsvis uppdateras vid kl. 22-23, som igår ,men idag tänkte jag ändra lite på mig!

Jag hade just skrivit klart ett inlägg och skulle uppdatera men denna rackarns datorn bestämde sig för att starta om sig utan att jag märkte det. Det var någon uppdatering som krävde en omstart, attans! Jaja, vad ska jag göra om inte skriva om alltihop? Det var i och för sig inte så viktigt men det känns ju trist när man skrivit.

Igår somnade jag med tanken om att snön snart var helt borta och det bara var lite is kvar som behövde smältas bort. Idag vaknar jag dock av att det är kritvitt ute och snön bara fortsätter att falla från himlen. Hallå! Sluta skämta nu, det är inte roligt alls..

David for iväg till jobbet för en halvtimma sedan. Elvis springer runt och leker samtidigt som han ibland tittar/lyssnar på Vakna med The Voice. Nu bytte han dock kanal, Eurosport verkar det som. Fast TV-shop (som de visar just nu) vill inte jag titta på ju! Inte han heller tydligen för nu gav han mig dosan.

Om två timmar ska Elvis till sin dagmamma och tillbringa dagen där fram till klockan tre. Lite trist att vi klev upp kvart över sex, samtidigt som David. Men denne lille herre ville kliva upp samtidigt som sin pappa och då får jag snällt lyda!


Inatt kom jag på vad jag under förra graviditeten längtade till. Vet ni vad det var? Jo det var att kunna sova en hel natt utan att behöva kissa! Det längtar jag efter nu också. Mitt i natta får jag välja mellan att fortsätta sova med en helt sprängfylld urinblåsa med risken att kissa på mig eller gå ned till nedervåningen för att tömma den. Jag brukar oftast ha tur och somna om direkt så det är ju skönt det iallafall!

Nu ska jag gå och göra iordning lite frukost till mig och min busunge!

95949-2682

Kommentarer
Postat av: Lina

När man kommer in på kommentarer så syns de gamla Kaisa :P Ovanfr de nya


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback